Psí plemena : Veterinární poradna

Psí plemena: Veterinární poradna > Chirurgie měkkých tkání (Veterinární zákroky) Chirurgie měkkých tkání (Veterinární zákroky) - Pro majitelé rizikových plemen je nejdůležitější /vedle prevence/ včasné rozpoznání příznaků a následné zajištění ošetření na specializovaném pracovišti, které je schopno tuto problematiku zvládnout.
Psí plemena: Veterinární poradna > Cizí tělesa v zažívacím traktu a kostní trus. (Veterinární zákroky) Cizí tělesa v zažívacím traktu a kostní trus. (Veterinární zákroky) - Cizí tělesa jsou jednoduše takové předměty v zažívacím aparátu, které tam zkrátka nepatří.
Psí plemena: Veterinární poradna > Co dělat, když pes nebo jiné zvíře poraní Co dělat, když pes nebo jiné zvíře poraní - Pokousání člověka psem či jiným teplokrevným živočichem je vždy nepříjemná věc pro obě strany.
Psí plemena: Veterinární poradna > Co udělat pro nalezeného ježka? (Poraněná volně žijící zvířata) Co udělat pro nalezeného ježka? (Poraněná volně žijící zvířata) - V naší přírodě se vyskytují dva druhy ježků. Ježek západní (Erinaceus europaeus) a ježek východní (Erinaceus concolor).
Psí plemena: Veterinární poradna > Diagnostika gravidity u feny (Pregnant dog) Diagnostika gravidity u feny (Pregnant dog) - Změny v chování a temperamentu mohou být také nepřímým ukazatelem březosti.
Psí plemena: Veterinární poradna > Diety (klinické diety ve formě granulí) Diety (klinické diety ve formě granulí) - Některá onemocnění, způsobená poruchami metabolismu, hormonálními poruchami.
Psí plemena: Veterinární poradna > Doporučená dieta při některých orgánových onemocněních (Proper nutrition) Doporučená dieta při některých orgánových onemocněních (Proper nutrition) - Podstatně vhodnější, avšak finančně poněkud náročnější je použití komerčních diet
Psí plemena: Veterinární poradna > Doporučená dieta při výskytu různých typů močových kamenů (Krmivo nevhodné a vhodné) Doporučená dieta při výskytu různých typů močových kamenů (Krmivo nevhodné a vhodné) - Poněkud pohodlnějším, avšak finančně nákladnějším, řešením jsou komerčně vyráběné diety ve formě granulí nebo konzerv
Psí plemena: Veterinární poradna > Doporučené vakcinační schema (Vaccinations) Doporučené vakcinační schema (Vaccinations) - Uvedené vakcinační schéma je pouze informativní.
Psí plemena: Veterinární poradna > Dovolená s pejskem, zahraničí (vycestování, doprava) Dovolená s pejskem, zahraničí (vycestování, doprava) - Celá řada majitelů společně se svými čtyřnohými kamarády si dnes celkem běžně užívají společně volných dní o letní i zimní dovolené.
Psí plemena: Veterinární poradna > Fibrilace síní (Veterinární zákroky) Fibrilace síní (Veterinární zákroky) - Fibrilace síní je nejstarší známou poruchou srdečního rytmu.
Psí plemena: Veterinární poradna > Gynekologie (Psi/Kočky) (Veterinární zákroky) Gynekologie (Psi/Kočky) (Veterinární zákroky) - Gynekologická onemocnění fen lze velmi dobře předcházet a účinně léčit. Vyžaduje to jediné, začít včas.

1 2 3 4 další :

Navigace: A B C Č D E F G H I J K L M N O P Q R Ř S Š T U V W X Y Z Ž VŠE

Podpořte nás · Kontakt· Kniha návštěv · RoboStav
Copyright (c) 2024 by CELÝSVĚT. Všechna práva vyhrazena!
Kontaktní e-mail: celysvet(zav)email.cz

IQ test online